60 min

    • Trimite un SMS la 7420 cu textul: 420 NRMASINA De exemplu 420 MS03ABC
    • Tarif 0,35 euro + TVA, în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone
  • Piata Centrala – 137 locuri
  • Str. Gheorghe Sincai – 86 locuri
  • Str. Dornei – 74 locuri
  • Str. Nicolae Titulescu – 47 locuri
  • Str. George Cosbuc – 38 locuri
  • Piata Mihai Eminescu – in fata ING – 38 locuri
  • Piata Petru Rares (vis-a-vis de Hotel Coroana) – 16 locuri
  • Str. 1 Decembrie (Serviciul Pasapoarte – statie autobuz) – 31 locuri
  • 1 Decembrie (restaurant Rapsodia) – 24 locuri
  • Str. Liviu Rebreanu – inspre Domus – 42 locuri
  • Str. Bistricioarei-inspre fostul PT – 30 locuri
  • Piata Unirii – 23 locuri
  • B-dul Decebal nr. 40-42 (in fata Complexului Hermes) – 60 locuri
  • B-dul Decebal nr. 27 (in fata halei Decebal) – 13 locuri
  • B-dul Decebal nr. 46 (in fata Restaurantului Bulevard) – 15 locuri
  • Str. Cuza Voda (in fata Pietei Decebal si a Hotelului Deceban) – 28 locuri
  • Str. Cuza Voda bl. 25 (in fata farmaciei) – 9Str. Artarilor – 76 locuri
  • Str. Ursului – 55 locuri
  • Str. Crinilor – 41 locuri
  • Calea Moldovei – in zona pietei – 61 locuri
  • Str. Alexanderu Odobescu – 60 locuri
  • Str. Ion Ratiu – 23 locuri
  • Str. Alba Iulia – 75 locuri
  • B-dul Republicii – 117 locuri
  • B-dul Deceban (in fara Centrului Cultural „Dacia”) – 29 locuri
  • Str. Garii (in fata magazinului Francesca) – 6 locuri

Luni – Vineri:

  • 8:00 – 18:00;

Sâmbătă – Duminică:

    • Gratuit;

     

      Reţine!

            • plata parcării prin SMS în Bistrita se poate face prin intermediul aplicaţiei gratuite TPARK, disponibilă pentru iOS, Android și Windows;
            • timpul de parcare se cumulează pentru timiterea mai multor SMS-uri;
            • SMS-ul de comandă este gratuit pentru clienţii Digi Mobil, Telekom Romania Mobile și Vodafone şi se taxează cu 0.05 euro + TVA pentru clienţii Orange;

      Lipsa SMS-ului de răspuns înseamnă netaxarea parcării. Acest lucru poate avea mai multe cauze:

            • lipsa creditului în cazul numerelor PrePay;
            • blocarea numărului de telefon, respectiv a serviciilor cu valoare adăugată (în cadrul companiilor de exemplu);
            • erori de configurare la operatori cauzate de neclarităţi în situaţia abonamentului sau a creditului PrePay, portarea numărului etc.;