30 min, Zona 1

  • Trimite un SMS la 7420 cu textul:
    403 NRMASINA De exemplu 403 CJ03ABC
  • Tarif 0,70 euro + TVA, în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone

1 oră, Zona 2

  • Trimite un SMS la 7420 cu textul:
    407 NRMASINA De exemplu 407 CJ03ABC
  • Tarif 0,50 euro + TVA, în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone

1 oră, Zona 1

  • Trimite un SMS la 7420 cu textul:
    404 NRMASINA De exemplu 404 CJ03ABC
  • Tarif 1,60 euro + TVA, în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone

2 ore, Zona 2

  • Trimite un SMS la 7420 cu textul:
    408 NRMASINA De exemplu 408 CJ03ABC
  • Tarif 1,20 euro + TVA, în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone

2 ore, Zona 1

  • Trimite un SMS la 7420 cu textul:
    405 NRMASINA De exemplu 405 CJ03ABC
  • Tarif 3,00 euro + TVA, în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone

4 ore, Zona 2

  • Trimite un SMS la 7420 cu textul:
    409 NRMASINA De exemplu 409 CJ03ABC
  • Tarif 2,30 euro + TVA, în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom Romania Mobile și Vodafone

Lista străzilor pentru plata parcării cu telefonul mobil în Cluj-Napoca este în curs de actualizare.

Luni – Sâmbătă:

  • 7:00 – 21:00;

Duminică:

    • Gratuit;

     

      Reţine!

      • plata parcării prin SMS în Cluj-Napoca se poate face prin intermediul aplicaţiei gratuite TPARK, disponibilă pentru iOSAndroid și Windows;
      • SMS-ul de comandă se expediază imediat după parcarea mașinii;
      • timpul de parcare se cumulează pentru trimiterea mai multor SMS-uri consecutive;
      • SMS-ul de comandă este gratuit pentru clienţii Digi Mobil, Telekom Romania Mobile și Vodafone şi se taxează cu 0,05 euro + TVA pentru clienţii Orange;
      • responsabilitatea pentru corectitudinea datelor transmise pentru a servi la taxarea parcarii revine exclusiv clientului.

      Lipsa SMS-ului de răspuns înseamnă netaxarea parcării. Acest lucru poate avea mai multe cauze:

      • lipsa creditului în cazul numerelor PrePay;
      • blocarea numărului de telefon, respectiv a serviciilor cu valoare adăugată (în cadrul companiilor de exemplu);
      • erori de configurare la operatori cauzate de neclarităţi în situaţia abonamentului sau a creditului PrePay, portarea numărului etc.;

      Legături utile: